پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
مسئول دفتر آیت الله مکارم در شیراز

حوزه/ مسئول دفتر آیت الله مکارم شیرازی در شیراز گفت:باید بستری فراهم شود که دانش آموزان با مسئولان ارشد آموزش و پرورش ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، در خصوص فعالیت های آموزش و پرورش اظهار کرد: خروجی کار با نظر گرفتن اینکه موضوع پرورش بر آموزش مقدم است باید مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: باید بستری فراهم شود که دانش آموزان با مسئولان ارشد آموزش و پرورش ارتباط برقرار کنند، همچنین در آستانه سالگرد شهدای آموزش و پرورش حرم مطهر شاهچراغ(ع) هستیم، زندگی این شهدا به صورت فیلم تهیه شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس نیز در ادامه گفت: خداوند در دوجا یکی از آن آموزش و پرورش و دوم در ولایت بر ما منت گذاشته است، مقام معظم رهبری فرمودند آموزش و پرورش در تحصیل، تهذیب و ورزش وظیفه دارد.

وی در خصوص آموزش قرائت قرآن نیز ادامه داد: جوانی که از ابتدا قرآن را فرا گرفت تمام فعالیت ها مبتنی بر قرآن خواهد شد، همچنین در بخش نماز نیز بر روی دانش آموزان باید کار کرد، در دفاع مقدس ۵۳۰ هزار دانش آموزان حضور داشتند که ۳۶ هزار نفر از آنان شهید و ۵۲ هزار نفر از آنان جانباز شدند آنان باید امروز الگو قرار گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس در خصوص سند تحول نیز گفت: بر روی سند تحول از سال ۸۶ تا ۸۹، بر روی آن کار شده است، ۲۰۰ نفر بر روی آن ۸۰۰ ساعت کار علمی کردند چرا بر روی آن کار نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha